*Aksesuar ve Takı Modelleri


Arkadaşlar yukarıda gördüğünüz parça kot pantolonumun uzun olan paçasıydı.Atmaya kıyamadım ve bu parçadan kesip cep telefonuma kılıf yaptım.
Yapımı: Telefonu parçanın içine yerleştirdim ve önce telefonuma göre kestim.Ön kısmına daha önce işlediğim dantel motifi diktim.

Sonra parçanın açık olan uçlarına teğel yaptım.

Daha sonra yine sarı renkli iplikle tığ kullanarak teğellediğim kısma tığ işi oya yaptım.

Enson ağız kısmına düğme diktim ve bu düğmeye geçirilecek zencir işledim.
İşte bu kadar.Son hali de böyle oldu:)

Arkadaşlar bu bilekliklerde gördüğünüz örgü işi boncukların içinde daha önce işe yaramaz diye düşündüğüm ama atmaya kıyamadığım ve iyikide atmadığım iri ve kötü bir boncuk daha var.Ben sadece onlara güzel boncuklu elbise giydirdim ve güzelleştiler.Yani tığ ile iri boncuğun etrafını minik oya boncukları ile işledim.Sonuçta onlarda değerlenmiş oldu.Umarım beğenirsiniz:)

Eskimiş yada kullanmadığınız boncuk oyalarını atmayın.Üstteki resimde de gördügünüz üzere kolye ucu ve küpelerinin ortasındaki beyaz kısım daha önce işlenmiş boncuk oyasıdır.Ben sadece bu oyanın üzerindeki boncuklardan yararlanarak (yani iğneyi boncukların içinden gecirerek)oyanın etrafını kendi zevkime göre igne iplik ile renk renk işledim ve ortaya böyle bişey çıktı:) Umarım beğenirsiniz.


Arkadaşlar, evde eskimiş kaset adaptörleri öylece duruyordu.Atılacaktı ama tabi ben meraklı melahat içinde ne var ne yok bakmadan atarmıyım hiç.Aldım elime penseyi tornavidayı zerzevatı...içini açtım baktım işe yarar bişeyler varmı diye ve bu dişli çarklar cıktı içinden.Aldım bir kenara sonra çarkların birinden bu kolye ucunu yaptım.Sonra küpesi yüzüğü derken iş büyüdü bir bileziği eksik kaldı.Onu da bir ara yapmayı düşünüyorum artık. Yapımı: resimdende anlayacagınız gibi iğne iplikle dişlinin çevresini sararak yaptım.Ben yalnızca ön tarafını boncuklu yaptım.Siz isterseniz 2 tarafınıda boncuklu yapabilirsiniz.





Arkadaşlar takılarınız için böyle çok basit bir askılık yapabilirsiniz.
Yapımı:2 adet züccaciye ve marketlerde satılan havlu asacağını tuvalet aynamın bir köşesine önce yapıştırdım.Sonra küpeleri asmak icin takı malzemelerimin içindeki uzun çivileri 8 şeklinde kıvırarak bir zincir haline getirdim ve havlu askısına taktım.sonrada üstüne küpelerimi taktım.Yapımı ve kullanımı çok pratik olan bu askılık,oldukça şık duruyor ve takılar birbirine karışmıyor.



Bu avizeyi 2 yıl önce yapmıştım.iğne şişelerinin her birini cam boyası ile farklı renlerde ve desenlerde boyayıp misina ile tel kasnagın etrafına bağladım ve ampulü çevreleyecek şekilde astım.ışıktan dolayı resimde çok iyi çıkmadı ama çıplak gözle bakıldığında güzel duruyor.


Arkadaşlar bu kolyeyi kendime yaptım.Yapımı göründüğü kadar zor değil.Önce 2 adet ince misina ipine alt ve üstteki gördüğünüz siyah boncukları geçirdim.Bonzuklar serbest kalacak şekilde çalışmamı kolaylaştırması ve boncukların dökülmemesi için misinaların iki ucunuda geçici düğüm attım.üstteki siyah boncuktan 20 kadar;alt siyah boncuktan yaklaşık 1.5 katı daha fazla boncuğu kenarda bırakarak orta kısmını ince boncuk teli ile 9 sıra renk renk ördüm.Sadece 1.ve 9.sıranın cıkışlarında teli siyah boncuklarında içinden de geçirerek orta kısmı sabitledim.Dikkat edin telleri hemen kırmayın 9.sıranın çıkışında üstten 3 siyah boncuğun alttanda 9 siyah boncuğun içinden geçerek diğer bloğun başlangıcına gelmiş olursunuz.
Kolyenin ucuna istediğiniz aparatları takarak zenginleştirebilirsiniz.




























1 comment:

  1. Yukarıdaki güllü ayna bana aittir.Link vermeden yayınlamışsınız.Lütfen kaldırın.

    ReplyDelete